Kaş en verrassing!

12 juni 2014 - Kas, Turkije

We zijn al bijna twee weken in Turkije en vandaag pas voor het eerst gezwommen en in de zon gelegen.

Op enig moment staat er een vrouw naast mijn ligbed met een kindje op haar arm en ze zegt: "Süleyman komt je gedag zeggen". Het is Süleyman!!  Ter info voor de lezers: ik was vorig jaar in augustus bij de geboorte van Süleyman en heb daarna 12 dagen bij Emine 'gekraamd'. Grote verrassing: Osman en Emine zijn met Süleyman naar Kaş gekomen, superleuk!! Wat is de kleine man gegroeid en het is een vrolijk ventje. Hij is gelukkig nog niet eenkenning dus ik kan hem lekker knuffelen. Ze blijven een nachtje over dus 's-avonds eten we gezellig met z'n allen. Van de foto's die ik heb gemaakt in de kraamtijd hebben wij een album gemaakt en dat geven we nu aan Osman en Emine, het valt erg in de smaak! Na het eten lopen Şahika, Emine en ik met Süleyman in de wandelwagen naar het centrum van Kaş, waar we door de straatjes slenteren. Hoewel, slenteren: het loopt soms flink steil omhoog dus dat is duwen met de wandelwagen! Het is er gezellig druk en er zijn veel leuke winkeltjes.

We zijn vandaag behoorlijk gestoken,  dus meteen anti-mug gekocht. Nog 2 nachtjes slapen en dan naar huis, daar verlangen we nu wel naar.

1. Chris:
    13 juni 2014
    Wat een prachtige reis maken jullie toch en wat een prachtig verslag ervan. Zo genieten wij hier in Nederland ook echt mee! Leuk ook dat ineens de kleine Suleyman met ouders voor jullie neus stonden! Veel reisgenot nog.