Beycik

14 juni 2014 - Beycik, Turkije

Gisteren was er niet veel te melden, dus dagje overgeslagen.

Vanmorgen na het ontbijt uit Kaş vertrokken voor een mooie rit langs de kust naar Beycik. Het huisje op de camping was op zich prima alleen het matras leek wel een betonplaat, dus we hebben niet lekker geslapen. Vanavond de schade maar inhalen!

We hebben voorlopig even afscheid genomen van Sabri en Şahika, die zijn rechstreeks door gegaan naar Çiralı. Onderweg in Kumluça wat mondvoorraad gehaald en rond 1 uur vanmiddag waren we thuis. Huis is lekker schoon. De auto uitgeladen, buren even gedag gezegd. Onze Franse Turkse buren zijn er niet, het huis is ook helemaal afgesloten. Later horen we dat ze dit jaar nog niet zijn geweest want de buurman heeft leverkanker. Dat is flink schrikken!! Misschien komen ze eind van de maand als hij zich goed voelt.

De buurvrouw had van de week gebeld en gevraagd waar de sleutels van de deur naar het dakterras zijn in verband met het schoonmaken. We zeiden dat ze het dakterras maar moest laten zitten. We hebben ons gek gezocht naar de sleutels maar njet kunnen vinden. Om een lang verhaal kort te maken: inmiddels zit er al een ander slot in, dus probleem opgelost.

We zijn aardig op orde alleen het heractiveren van Canal digital lukt nog niet maar niettemin kan er vanavond voetbal gekeken worden.

Tot zover even vandaag. Waarschijnlijk zal ik nu minder frequent schrijven maar als er iets is wat ik wil delen, dan zal ik dat zeker doen.

1. Peter&Anita:
    14 juni 2014
    Lekker thuis, dus uitrusten.
  2. Bonnie:
    14 juni 2014
    Welkom in jullie stulpje lekker na genieten van jullie mooie reis ik heb niet veel gereageerd was te druk dochter verhuizen ben zelf net terug in het paradijs haha zie jullie snel
  3. Emma:
    14 juni 2014
    Home sweet home! Lekker genieten in jullie huisje. Hoop dat er weer een leuke update komt binnenkort. Lekker slapen vanavond (zonder betonplaat).
  4. Anna:
    14 juni 2014
    Zeker schrikken van de buurman, dat is niet mooi .
    Jullie zullen wel goed slapen vannacht
    Wat gek van de sleutel he
  5. Marijke:
    14 juni 2014
    Nu lekker uitrusten van de lange reis. Genieten van je eigen huis en bed. Dat is ook wat waard.
    Waarschijnlijk heb je ook genoten van het Nederlands elftal. Wat een verrassing hè!
  6. Fiona:
    15 juni 2014
    Wat een mooie reis hebben jullie gemaakt zeg. En nu lekker genieten vsn jullie huis!
  7. Corrie en jan:
    15 juni 2014
    Alleen maar fijn dat alles zo goed is gegaan,jullie hebben tot nu toe een super reis gedaan.en nu maar lekker uitrusten in jullie 2e huis.veel plezier nog.en hier word er ook houden we het ook bij.xx
  8. Kees en Nina:
    15 juni 2014
    Zo, lekker thuis en uitrusten van jullie geweldige trip langs de Zwarte Zee. Wat erg van jullie buurman, helaas hebben wij geen goed nieuws over Els, onze buurvrouw, afgelopen donderdagnacht is zij helaas overleden, een flinke klap voor Jan en zijn dochter.
    We wensen jullie een fijne tijd toe en houden kontakt. Hartelijke groeten van ons.
  9. Chris:
    15 juni 2014
    Fijn hoor om weer thuis te komen na zoveel dagen onderweg. Maar wat kunnen jullie terugkijken op een prachtige reis!
    Wat een naar nieuws over de buurman.
    Woensdagavond op tijd voor de buis zitten he!
  10. Hester en Jan:
    16 juni 2014
    Wat een ontzettend leuk reisverslag van deze trip! Met veel plezier jullie verhalen gelezen. Nu eindelijk....lekker thuis en genieten maar!
  11. Willem:
    18 juni 2014
    Het zal jullie niet verbazen, dat wij ons bij bovenstaande reacties van harte aansluiten ! Prachtige reis en boeiende verslagen. Geniet er maar heerlijk van in jullie stulp.