Welkom op ons reisblog!

5 mei 2014

Welkom op ons reisblog bij Reislogger! Wij gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor onze mailinglijst!

1. Reislogger:
    5 mei 2014
    Welkom bij Reislogger! We wensen jullie veel plezier op reis!
  2. Saskia:
    8 mei 2014
    Leuk!!! Ben heel benieuwd om jullie avontuur te volgen. Veel plezier. XX Saskia
  3. Bert:
    8 mei 2014
    Zo, nu kan ik jullie van dag tot dag mee maken.
    Pas goed op elkaar en heb veel plezier.
  4. Wil en wim:
    9 mei 2014
    Jullie maken een geweldige trip en zoals beloofd houdt ons op de hoogte. Als het kan zo af en toe jullie positie in lengte - en breedte graad ( N+O ) dan weten we waar jullie ergens zijn en een goede reis.
  5. Dick:
    11 mei 2014
    ben nu al nieuwsgierig naar jullie verslag, behouden vaart !!!
  6. Bert J:
    20 mei 2014
    Leuk
  7. Pieter en Chris:
    20 mei 2014
    Wat een heerlijk vooruitzicht. Wat zal dat een prachtige tour worden. Geniet ervan en houdt ons op de hoogte, dan genieten wij mee!
  8. Wil en wim:
    21 mei 2014
    Geniet van alle belevenissen en schrijf ze vooral naar ons. Een goede reis en mooi weer.
  9. Fatma & ahmet:
    21 mei 2014
    Goede reis. Spannend. Benieuwd wat jullie ervan vinden.
  10. Harry en Riet:
    22 mei 2014
    Nogmaals een goede reis en we zullen jullie volgen.
  11. Harry en Riet:
    22 mei 2014
    Sorry de raam Riet was niet goed gespeld.
    Je weet het, met de trein gaat het altijd fijn
  12. Bert:
    23 mei 2014
    Zijn de boterhammen voor onderweg gesmeerd?, dan kan de reis nu beginnen. Ik wens jullie een fijne vakantie.
  13. Marijke en Frits:
    23 mei 2014
    Vandaag kan jullie grote reis dan toch beginnen, voorspoedige reis en geniet er vooral van! Ook wij kijken uit naar jullie verhalen.
  14. Corrie en jan:
    23 mei 2014
    Heel veel plezier en veilige km naar oosterrijk en geniet van alles om je heen
  15. Anna:
    23 mei 2014
    Zo jullie eerste reisdag zit erop nu lekker eten en bijtijds naar bed

Gr anna