Laatste dag in Foça

14 augustus 2014 - Foça, Turkije

Voor diegene die denken dat we Efeze en Selçuk hebben 'vergeten': daar zijn we al eerder geweest, dus nu overgeslagen.
Vandaag een hele rustige dag gehad want Hans had nogal last van buikkramp. Misschien iets verkeerds gegeten...
Hoe dan ook, we hebben een beetje gewandeld langs de vissershaven en door pittoreske achterstraatjes waar we leuke foto's konden maken.
Als je de stijl van de oude huizen ziet doet het Grieks aan. We hebben hier echt het idee op een Grieks eiland te zitten.
Niet verwonderlijk als je de geschiedenis bekijkt want ook hier hebben vroeger veel Grieken gewoond en gestreden.

Voor vandaag dus maar een kort verhaal. Morgen trekken we verder naar Ayvalık.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Bonnie:
    Beterschap voir hans en hopelijk blijft het bij 1 dag xxx
  2. Harry en Riet:
    14 augustus 2014
    Goede reis verder en hopende dag hefbrug Hans wat beter gaat groeten wij jullie
  3. Harry en Riet:
    14 augustus 2014
    De i pad ging een eigen leven lijden. Sorry voor de taalfouten
  4. Wil en wim:
    14 augustus 2014
    Hoi, een hele goede terug reis en bedankt voor al de informatie.
  5. Chris:
    14 augustus 2014
    Heerlijke reisverhalen krijgen we gepresenteerd. Zo genieten we hier ook een beetje mee. Hans veel sterkte. Denk eraan af en toe eens een glas cola te drinken schijnt vaak darmproblemen te voorkomen.
  6. Hetty:
    14 augustus 2014
    Ik ben echt een maniakale volger geworden van jullie, een soort stalker!
    De verhalen over het niet vinden van de opgravingen vond Tiny Knabbel logies! Volgens Tiny is het omdat alles nog opgegraven moet worden en dat je daarom niets ziet. Hij zei "dat snappen ze toch wel!" Ja, ja, hoe krom kun je denken! Knuffel en betetschap voor Hans en pss op dat jullie niet smelten in die hitte want dat vind ik niet leuk meer!
    Knuffel!
  7. Willem:
    15 augustus 2014
    Wat een heerlijke rust straalt zo'n dorpje uit ! Genieten. Wij blijven de reisverhalen trouw volgen en hopen dat Hans snel de reis kurkloos kan voortzetten.
  8. Marie en Wybren:
    15 augustus 2014
    Wij begrijpen dat zowel de heen als terugreis een geweldige ervaring voor jullie is. Er kan zo een boek uitgegeven worden van de mooie beschrijving van de indrukken en gebeurtenissen . Groet van ons